ambitions





3 ph från igår

Inget inlägg igår eftersom mamma har köpt en ny anslutnings-grej som blev aktiverad idag. Hade praktiskt prov på hemkunskapen, tyckte det gick pretty good :D Sen blev det chill resten av dagen. Inte så mycket har hänt idag, tog en sväng till ikano och hittade inget. Stan imorgon alltså (!!) Sen blev det mosken, är ledeig nästa vecka bara för att min kusin ( en av lärarna) gifter sig. Sen ikväll kommer syster från örebro :] Ska nog senare ta en promenad eftersom vädret är så najs.. Rullar vidare,peace.

Kommentarer
Postat av: all of me - photograaphs

nej det har jag inte :( skulle gärna vilja

2011-04-09 @ 19:02:10
URL: http://photograaphs.blogg.se/
Postat av: louise

vilka härliga bildeeer!

de kan ja inte säga, men taack:) åh vad härligt, skulle också vilja ha långklänning men passar inte i det..

åh, grymt att ha släkt i england! jag ska också dit i sommar ju, på språkresa!

jo jag åker i maj till turkiet, så då är de ju nästan sommar:D



hur kan du hata att resa!? hahaha

kram sötnos!

2011-04-10 @ 10:52:48
URL: http://lllouiiiseee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0